1.07.2014

"Życie składa się z przywitań i pożegnań... "

Przemyślałam wszystko bardzo dokładnie. Uważam , że to najlepsze rozwiązanie dla nas wszystkich.
Zapewne i tak nikt się tym nie przejmie. Oznajmiam ,więc wszystkim ,że odchodzę.  Uwierzcie mi lub nie , ale bardzo długo się nad tym zastanawiałam. Nie mam już żadnych sensownych pomysłów ,dlatego rozdziały są strasznie wymuszone. Moja wena ostatniego czasu zawodzi mnie nieco. Co prawda rozdział został napisany, ale stwierdziłam , że wyszedł mi okropnie i nawet nie będę go pokazywać. Wiem , że dziewczyny  doskonale sobie poradzą beze mnie. Dziękuję im za wszystko. Świetnie było mi tutaj z wami.Życzę dużo weny. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie

2 komentarze:

  1. słów brak. : (
    smutam. ;C

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi smutno ;c nie będę kłamać.Ale rozumiem Cię mimo wszystko.
    Czasem lepiej się wycofać z czegoś wiedząc ,że po prostu nie ma się na to pomysł.Lepiej się wycofać niż pisać na siłę.Pozdrawiam ciepło♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy