1.03.2014

Hello! Witajcie Everybody :)

Agnieszka Pasquarelli

  Witam wszystkich :-) 
Z tej strony Aga. 
Pisanie powitań nie jest moją mocną stroną, więc ta notka nie będzie zbytnio poukładana. 
Osoby, które znają mnie bliżej (Mam nadzieję, że kilka z nich czyta ten post ♥), wiedzą, że w moich wpisach zwykle brakuje ładu. 

Jak się tu znalazłam? 
Zobaczyłam ogłoszenie, napisałam i BAM! 
Jestem. :-) 

O czym będę pisać? 
Dla części z was może być to zaskoczeniem, ale po raz pierwszy próbuję stworzyć historię nie opisującą poczynań bohaterów z "Violetty". 
Pewnie będzie to dla mnie odrobinę dziwne, ale mam nadzieję, że sobie poradzę. 

Gdzie możecie mnie znaleźć? 
Niczym księżyc chcę byłszczeć - na chwilę obecną najważniejszy dla mnie blog. 
Czy to przez miłość? - najstarszy, najbardziej nieogarnięty, najukochańszy :-) 
Z pasją... - Najbardziej zaniedbany, zapomniany

Kontakt? 
GG:   48631519
e-mail:  agisia44448q@tlen.pl

Więcej o mnie - KLIK 
O moim opowiadaniu - KLIK

Aga ♥♥♥


Incredible ◕‿◕

   ~~~ Hola a todos ! -Witam wszystkich ! ~~~
Jestem sobie Łucja. 
Nie będę się tutaj rozpisywać.. Jeśli chcecie się o mnie czegoś dowiedzieć to zapraszam tutaj :>Klik<
Wypadało by jednak wspomnieć , że moje opowiadania są po prostu.. kiepskie. Mimo, iż nie mam talentu to kocham to  robić..Zostałam zmuszona do pisania swojej historii na tym blogu -.- Jednak nie żałuję i jestem wdzięczna założycielce tego bloga ;* Mam nadzieję , że spodobają się wam chodź trochę moje wypociny i , że nabiorę w tym większego doświadczenia. :):):) Od was oczekuję szczerych opiń. 
To by było na tyle :3

Znajdziecie mnie na : 
~~~tda-peddie~~~

GG : 48404373
E-mail : lusiaa112@gmail.com



▲ вℓα¢к αиgєℓ ▲

Hej! Witajcie!
Możecie mnie kojarzyć z kilku blogów takich jak: my-history-of-anubis, fabinastoriesby-patrycja, dominosibuna lub z jeszcze innych...
Mogliście znać mnie pod różnymi nazwami: MsBlangel/▲ вℓα¢к αиgєℓ ▲ ~ `Himari ~ Bunny Writer ~ Nina Pisarka ~ Nina :-*** ~ BFF :-*** ~ BFF
A możecie również czytać o mnie po raz pierwszy. I jestem z tego powodu zaszczycona :)


Cóż mogłabym napisać?
Założyłam tego bloga, zgarnęłam garstkę ludzi i jesteśmy. Niby takie proste, a denerwowałam się jak diabli. Czego? Sama nie wiem.
Moje wstępne założenie było takie, że blog będzie takim jakby mega zbiorem opowiadań/historii. Po prostu, że na przestrzeni czasu, będzie coraz więcej zakładek ze spisami treści kolejnych genialnych pomysłów.
Na razie, jesteśmy cztery. I myślę, że taka liczba jest idealna. Po prostu mam nadzieję, że kiedy któraś skończy swoją historię, znajdziemy kolejną główkę pełną pomysłów. (wydaje mi się, czy zaczynam gadać jak pedofil?)
Zobaczymy, jak to wszystko się potoczy.
Też chciałabym, aby ten blog był wolny od kłótni, wojen i innych, podobnych rzeczy (myślę bardzo optymistycznie), ale to jak to mówią wyjdzie w praniu.

Na temat bloga chyba więcej powiedzieć nie mogę. Wszystkiego dowiecie się chyba, jak przeczytacie prologi i zechcecie go odwiedzać częściej :) Polecam zajrzeć do Regulaminu, bo zamierzam być bardzo konsekwentna w niektórych sprawach.
Zakładkę o mnie macie tutaj ~~~> KLIK 
A będę pisać o Peddie i wszystko macie tutaj ~~~> KLIK
Już teraz mogę uprzedzić, że pisać będę dość rzadko, bo nie mam częstego dostępu do komputera. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)
Zapraszam też do odwiedzania moich innych blogów ~~~> KLIK 


Patricia Miller

Hejcia! Nie umiem się witać ,więc powitanie będzie krótkie. Jestem sobie Ola (nie lubię tego imienia XD). Znalazłam się na tym blogu podobnie jak my wszystkie. Będę pisać "horrorek" ,który nosi tytuł Dom Niespokojnych Dusz...No i co by tu jeszcze powiedzieć? Życzę miłego czytania. ;*


1 komentarz:

  1. Jestem bardzo ciekawa, co wasze cztery głowy wymyślą. Jestem jednak pewna, że będziecie pisać wspaniałe opowiadania. Obserwuję i czekam na next'a <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy